سایت رسمی مهراب

طبقه بندی موضوعی

پرایس اکشن چیست

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ب.ظ

معامله بر اساس پرایس اکشن در واقع استفاده از نمودار قیمت بدون اندیکاتور و دیگر ابزارهای کمکی نظیر مووینگ اوریج ها می باشد. نمودار قیمت همه باورها و عملکردهای معامله گران را نشان می دهد. در واقع همه وقایع و اخبارهای سیاسی اقتصادی در نمودار قیمت خود را نشان می دهد.

داده های اقتصادی و خبرهای جهانی کاتالیزرهایی برای حرکت قیمت به حساب می آیند. ما به تحلیل این نوع اطلاعات برای انجام معامله نیاز نداریم. همه آنها درنهایت در پرایس اکشن بازتاب می گردند. بنابراین استفاده از بسیاری از اندیکاتورها در عمل اتلاف وقت است. حرکت قیمت می تواند سیگنال های سود ده با دقت بالا را فراهم کند. این سیگنال ها پرایس اکشن نامیده می شوند. در مورد آموزش کار در فارکس بیشتر بخوانید.

مقایسه چارتی که فقط نمودار قیمت در آن است با چارتی همراه با چندین اندیکاتور:

ما نیز همانند معامله گران پرایس اکشن از داده های قیمتی خام به منظور تحلیل و پیش بینی حرکت های بعدی قیمت بهره می بریم. استراتژی معامله گری ما بر اساس منطق و ساده سازی و همچنین حذف همه تاثیرات ناشی از عوامل خارجی نظیر اخبار اقتصادی، سیاسی و دیگر داده های بنیادی میباشد.

در نمودار تمیز (بدون اندیکاتور) تنها قیمت و تغییرات آن با گذر زمان مشخص است اما در نمودار شلوغ علاوه بر قیمت اندیکاتور هایی نظیرADX ، MACD ،Stochastics و بولینگر باند و ... به نمودار اضافه شده است. واضح است که با اضافه کردن اندیکاتورها فضای نمودار قیمت کوچک می شود و طبیعتا توجه را از نمودار قیمت کاهش می دهد. اگر به دو نمودار توجه کنید شاید با من هم نظر باشید که تحلیل نمودار اول راحت تر است. تریدرهایی که انواع اندیکاتورها را به نمودار اضافه می کنند در واقع متغیرهایی ایجاد کرده اند که از قیمت بدست آمده اند و شاید آنقدر هم در پیش بینی آینده نمودار نسبت به خود پرایس اکشن به کار نیایند. در مورد گزینه های باینری که این روزها باب شده است ، بیشتر بدانید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۷
Mehrab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی